Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Rene Oosten - WaarBenJij.nu Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Rene Oosten - WaarBenJij.nu

Ushuaia

Blijf op de hoogte en volg Rene

29 November 2016 | Argentinië, Ushuaia

Na 20 dagen dan eindelijk een verslag uit Argentinie. Ik zit nu in Ushuaia, de zuidelijkste stad van de wereld. Hiervandaan vertrekken de expedities naar Antarctica.
De eerste week in Buenos Aires geweest met o.a. een bezoek aan het graf van Evita Perron. Daarna veel met de bus gereist naar een pinguïn kolonie en zeeleeuwen. De afgelopen dagen heel veel gletchers gezien en ook erop geweest. Dat was indrukwekkend mooi.
Nu dus op het zuidelijkste punt en ik heb hier gisteren een 2e hands fiets gekocht. Ik ga dus hiervandaan naar het noorden fietsen. En dan begint mijn solo tocht. Spannend maar ik heb er wel zin in.
Groet René

  • 12 December 2016 - 09:13

    José:

    Impressive! En fijn dat het met de fiets gelukt is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Rene

Ik ga in november en december 2 maanden van mijn vitaliteitsverlof genieten in Argentinie en Chili.

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 4120

Voorgaande reizen:

09 November 2016 - 31 December 2016

Argentinie en Chili

Landen bezocht: