Puerto Natales - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Rene Oosten - WaarBenJij.nu Puerto Natales - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Rene Oosten - WaarBenJij.nu

Puerto Natales

Blijf op de hoogte en volg Rene

09 December 2016 | Chili, Puerto Natales

Het is 8 december en ik ben vandaag in Puerto Natales aangekomen. Ik heb nu 8 dagen gefietst en tussendoor een rustdag gehad in Punta Arenas. Er staat hier altijd enorm veel wind en altijd uit het westen. Dat betekent veel zijwind en ik ben dan ook al honderden keren van de weg gewaaid. Gelukkig ligt er meestal nog wel een vluchtstrook. Ik heb een pinguïn kolonie bezocht en dat was echt gaaf. Ongeveer 100 pinguïns met zo'n echte gele hals. Dat zijn voor mij toch de echte pinguïns.
Slapen doe ik meestal in een simpel b&b en 1 keer heb ik in mijn tentje geslapen. En ik heb ook een keer in een soort bushokje geslapen. Het was wel dicht maar de wind waaide er dwars doorheen.
Nu wil ik nog een paar dagen gaan wandelen in Torres del Paine. Een van de beroemdste berggebieden van Argentinie en Chili.
En daarna moet ik weer aan de terugreis beginnen.
Groetjes van René

  • 12 December 2016 - 09:12

    José:

    Cool! Geniet nog van alweer het laatste deel van je reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Puerto Natales

Rene

Ik ga in november en december 2 maanden van mijn vitaliteitsverlof genieten in Argentinie en Chili.

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 821
Totaal aantal bezoekers 4122

Voorgaande reizen:

09 November 2016 - 31 December 2016

Argentinie en Chili

Landen bezocht: